اسلایدر

هاجسون : از خداحافظی تری نا امید شدم
هواداران چلسی

سرمربی تیم ملی انگلستان نا امیدی خود پس از شنیدن خبر ناگهانی خداجافظی تری از بازی های ملی را اعتراف کرد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، تری یک شنبه اعلام کرد که به دلیل رفتار های عجیب و غیر قابل دفاع اتحادیه در قبالش دیگر نمی تواند برای تیم ملی این کشور بازی کند و از میادین ملی خداحافظی کرد.

تری بارها موضوع توهین نژاد پرستانه به انتوان فردیناند را رد کرده و این یک بار در دادگاه مشخص شد و تری بی گناه اعلام شد.اما اتحادیه فوتبال انگلستان دست از سر تری بر نداشت.

روی هاجسون،سرمربی با تجربه تیم ملی انگلیس گفت : " صد البته من با از دست دادن بازیکنی با تجربه و توانایی های استثنایی مانند جان تری نا امید هستم.من با تری رابطه ی بسیار خوبی داشتم و از این ارتباط لذت بردم،اما به ناچار و به اکراه تصمیم او را قبول می کنم."

جان تری تا کنون 78 بازی ملی در کارنامه دارد و در سال 2003 اولین بازی خود برای کشورش انجام داد و در این چند سال یکی از کلیدی ترین بازیکنان سه شیره ها بوده است.در یورو نیز شاید بتوان گفت در کنار استیون جرارد بهترین بازیکن انگلیسی ها بود.

هاجسون ادامه داد : " من می خواهم از جان تری به خاطر تعهدش به تیم ملی انگلیس از زمانی که من سرمربی تیم شده ام،تشکر کنم.من تنها می خواهم بگویم او با من بسیار محترمانه و موادبانه صحبت می کرد."

اتحادیه فوتبال انگلیس که بزرگترین عامل این خداحافظی مظلومانه بوود در بیانیه ای اعلام کرد : " اتحادیه می خواهد به خاطر تمام تلاش هایی که تری برای انگلیس کرده است از او تقدیر و تشکر کند.در طول 78 بازی ملی جان تری همیشه تعهد کامل خود را در قبال تیم ملی داشته است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:هاجسون : از خداحافظی تری نا امید شدم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری